51 - October 16th, 2014, 11:40 am
Average rating: 5.00
Author Comments

Reply

[Posted by nazgullow on May 11th, 2015, 8:13 am]

Chapt 2 is still in progress! Storyboarding is 80% done and so far page 1-4 is complete. Sorry for the super slow progress, I'm driving myself mad with school. But it's constantly on my mind so it'll definitely be completed :)



Reply

[Posted by Advertisement on August 18th, 2017, 1:48 am]


User Comments

Reply

[Posted by KSwartz on October 16th, 2014, 12:26 pm]

Love this image.



Reply

[Posted by WhyFay on October 16th, 2014, 1:27 pm]

I'm really looking forward to the next chapter. But when will it be finished?? D:



Reply

[Posted by Jashi on October 16th, 2014, 2:56 pm]

Looking forward to that! :)
But yeah, when it's going to be? Like a month, or more? I'm curious...



Reply

[Posted by Maranwae on October 16th, 2014, 3:30 pm]

Yay!



Reply

[Posted by M-24 on October 16th, 2014, 9:30 pm]

Dang that's gonna be a crazy update then.



Reply

[Posted by nazgullow on October 17th, 2014, 7:37 pm]

@WhyFay: Thank you for reading! To be honest, I'm not sure myself how long it'll take because I'm going back to architecture school next year, which will definitely take up a lot of my time :( I might post up half a chapter so that I don't keep readers like you waiting for too long ^^



Reply

[Posted by nazgullow on October 17th, 2014, 7:39 pm]

@Jashi: Thanks for reading ^^ Sorry, I'm not exactly sure myself how long it'll be, but it definitely will be more than a month lol. I might post up half a chapter once it's done, so the update won't take too long :)



Reply

[Posted by EmmaVieceli on October 21st, 2014, 6:18 pm]

Good luck with chapter 2! This is lovely work ^_^



Reply

[Posted by Nazgullow (Guest) on October 21st, 2014, 8:17 pm]

@EmmaVieceli: thank you, Emma! I just hope I have enough commitment eh x)



Reply

[Posted by KizaWael on January 30th, 2015, 10:42 am]

patiently waiting for the next chapter!!!


DEYMN! when its gonna be? haha


Leave A Comment »

Hosted by Smack Jeeves Comic Hosting || Site design by Vsentyabre